Emma is the shiiiiet

sitter och lyssnar på lite bra låtar just nu , jag är lite kär i typ "gammal" musik xd dampdansarn emma kallas jag nu för tiden , men lev livet för man hinner bara säga "busshållplats" sen är livet över fan ... trist men sant ! inte helt men lite :)
har grejjat lite med bloggen, bytt header osv , blev den bättre än förra ? :)
ja idag då , har jag .. varit i  skolan haft 3 lektioner , matte ,språk(sv/eng) och slöjd , rätt segt men kul ändå ! :) sen drog jag hem efter plugget och på bussen blev de en liten trevlig pratstund med Lisa, Jonna och anna , nu sitter jag här o har de allmänt tråkigt , men pusspåer så hörs vi sen !
jag ser scary uuuut ju .
hoppas ni gillar min nya blogg föresten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0